2015. március 29., vasárnap

Nyár lesz nem sokára...

A napok teltek. Crish először kiakadt, hogy eltört a lábam, és haza akart jönni. De megkértem Lysannát hogy győzze meg hogy maradjanak ott ahol vannak és csak a tavaszi szünet végén jöjjenek haza.
A szünet is gyorsan eltelt, de én még otthon maradhattam egy kicsit lábadozni. Nem sokára a gipsz is eltűnt a lábamról, és újra szabadon járkálhattam, hisz nem volt olyan súlyos a törés. Az idő is gyorsabban telt és mire észbe kaptam, már Május vége volt.
Osztály főnöki órán beszélgettünk az osztály kirándulásról, és egy közeli hegy lábánál lévő erdő mellet döntöttünk. A kirándulás egy táborban lesz. Aki akar, az az egész táborba részt vehet, de aki nem az megmarad a 3 napos osztály kirándulásnál.
Az idő gyorsan telt, és hamar eljött az osztály kirándulás napja.
A mi kis csapatunk az egy hónapos táborban végig ott marad.
Buszra várva álltunk a 10. évfolyam a) b) és c) csoportjával. Mindenki hatalmas kofferral a lábánál izgatottan csacsogott.
A tábor feltétele az, hogy a középkori legendákon alapuló szereplőknek kell lennünk egész végig. Én és Crish a harcost választottuk. Valencia és Armin egy fajta mágus. Szandi vadász. Jamie és Kentin felderítő. Janice szárnya fosztott tündér.  Lysander és Lysanna elf. Alexy és Lexye meg..valami goblin félék.
A busz lassan és döcögve befutott. Lexie szinte felrombolt a buszra, hátra hagyva Alexynek a bőröndjét.
 - Lexie! - futott utána Valencia - Lexie, várj meg!
Így hát Arminnak és Alexynek kellet felpakolni a lányok csomagját.
Mikor már mi is a buszon ültünk, hirtelen bevillant: hoppá, asszem otthon hagytam a fényképező gépemet!
Pedig megígértem Yunának hogy csinálok fotókat!
Ijedten fordultam hátra, Crishhez.
 - Mi az húgi? - nevetett rám az ikrem, és meglóbálta az orrom előtt a fekete Cannont - Talán elhagytál valamit?
Levegőért kapkodva, kikaptam a fiú kezéből a gépet:
 - Ez rohadtul nem vicces!
Mielőtt az agyalágyult hím nemű lény, aki a 2 petéjű iker testvéremnek mondja magát válaszolhatott volna, én felpattantam a helyemről (ezzel azt értem el hogy sikeresen sípcsonton rúgtam a mellettem zenét hallgató Szandrát) és megindultam a busz hátsó ülései felé, oda ahol Rebecca Sweets, Tate Edwards, Sonya Reed, Liz Rilex és Catty Riden veszekedett hogy ki melyik misztikus lényt válassza.
Elhülyéskedtünk az út végéig. Mikor oda értünk, mindenki ment a neki kiosztott házba, átöltözni.
Én Szandrával voltam egy szobában.
Miután felvettük a jelmezünket, kimentünk az udvarra megnézni a többieket.
Elképesztő volt látni a barátaimat misztikus lény ruhákban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése