2014. április 11., péntek

Álarcosbál

 - Biztos jó vagyok így? - kérdeztem
 - És én? - kérdezett vissza Janice - Lisandernek tetszeni fogok?
 - Te szép vagy. Na de én milyen vagyok? - tudakolta Lysanna
 - Nézzetek rám! Tényleg bénán nézek ki, vagy csak a szemem rossz? - esett kétségbe Jamie
 - Az ég szerelmére! Ilyen egy magabiztosság nélküli csapatott! - háborgott a magabiztos Valencia
A lánymosdóban voltunk, és egymást löködtük hogy hozzáférjünk a tükörhöz.
 - Lányok! - rohant be Natalie
 - Neked is hali! - köszönt rá Valencia
 - Cammie! - futott oda hozzám
Vajon honnan tudja a nevem? Ja tényleg, DÖK-ös, így valószínűleg mindenkit ismer.
 - Mi az, Natalie? - néztem rá kérdőn
Néhány másod percig megszeppenve bámult rám. Biztos azon gondolkodott, vajon honnan tudom a nevét.
 - Castiel már mindenütt keres! Valami  nagyon fontosat akar mondani.
 - Köszi, hogy szóltál - bólintottam.
 - Megmutatom, hogy hol van! - mondta, és meg fogta a karom és kifelé húzott
Áttörünk a tömegen, egészen a fiúk bandájáig.
 - Cam! - húzott magához a vörös fiú
 - Mi annyira fontos? - kérdeztem
 - Tudod, van egy exbarátnőm, Deborah. És, visszaköltözött a városba. Legalább is Dakota ezt mondta.
Elkezdtem szédülni. Az eddig kicsattanó jó kedvem átment kétségbe eséssé. Egy exbarátnő. Az exbarátnő, általában mindent elront, és a jelenlegi barátnőt elakarja tüntetni, hogy újra együtt lehessen a fiúval. Nem akartam egy két személyes háborút. De...mi van ha Deborah kedves lány? Igen, biztos megérti hogy Castiel engem szeret...remélem.
 - És...milyen ez a Deborah? - kérdeztem idegesen
 - Hát...furcsa. Hirtelen haragú, és féltékenykedő típus - felelt, erre én megdermedtem, ezt valószínűleg észre vette és rájött hogy ezt nem kellet volna elmondania, így gyorsan hozzá tette - De tud kedves is lenni. Lehet vele kellemes beszélgetéseket is folytatni.
Bólintottam.
Átnéztem a barátom válla felett. Egy barna hajú lány tartott felénk. A vállát szürke pillangó tetoválások borították.
 - Ó, Casti! - kiabált felénk, mézédes hangon - Casti!
Castiel megfordult. Elém állt hogy a lány ne lásson.
 - Deborah? Mit keresel itt? - kérdezte
 - Visszaköltöztem hogy újra együtt lehessünk.
 - Debrah, azt hittem ezt már letárgyaltuk!
 - Igen, de gondolom biztos meggondolod magad... - kezdte. Megfogta Castiel vállát és magához húzta.
Castiel kirántotta magát a lány karjából.
 - TE! - rohant felénk Lysanna
 - Lysanna! - ugrottam elő a vörös fiú mögül
 - Cammie, ez most nem Castielhez és hozzád kötődik! - válaszolt mérgesen a szürke lány - EZ! Ez a... - itt elgondolkodott mi lenne a megfelelő szó - Ez a ribizli, rámászott Crishre!
 - Hogy mi van? - néztem ellenségesen a barna lányra - Még is mit képzel magáról hogy az ÉN bátyámra csak úgy rá mász...
 - Jaj, de ódivatúak vagytok! - szakított félbe Deborah fölényes nevetése - Csak nem akarjátok azt mondani hogy neketek soha nem volt tartalék pasitok!
 - Ho...hogy ez mit mondott? - hebegtem - Neked Crish csak egy pót pasi, akit csak szédítesz meg minden? Hú, ezt nagyon megbánod!
 - Cammie! Nyugodj le! - csitított le a vörös fiú, közelebb húzott magához és hátulról átölelt úgy hohy közben lefogja a kezeimet
 - Ó szóval miattad nem jön vissza hozzám?! Te kis... - szisszent fel a barna lány - Gyűlöllek!
 - Az érzés kölcsönös! - morogtam vissza
Az ellenséges lány sarkon fordult és csak úgy, mentében szól vissza:
 - Ezt még nem hagyom annyiban!
Erre én felmorrantam és megpróbáltam kibújni Castiel öleléséből, hogy még időben elkapjam és a falsegítségével bele verjem a fejébe hogy engem nem olyan jó ötlet felidegesíteni. De a fiú visszarántott.
 - Jó a parókád! - suttogta a fülembe - Csak kár hogy a hajadat nem igazítottad bele rendesen.
 - Ó, basszus, ó, izé...kösz, basszus - hangzott az értelmes válaszom, és már rohantam is vissza a lánymosdóba.
Mikor beértem, megigazítottam a fehér parókámat, és betettem a lila kontaklencséket.
Nem soká kész is lettem.
Kint várt rám a vörös kísérőm, és kézenfogva mentünk ki az udvarra, ahol már a felállított színpad mellet ott sorakoztak a többiek.
Ott volt Janice (fekete parókában és kék kontaklencsében) és Lysander:
Jamie az ikre ölében ült. Most teljesen egy formák voltak:
Lysanna, igazából nem is öltözött be, Ő csak szép estélyiben volt:
Valencia, Lexie, Armin és Alexy jelmeze lett a legjobb: (fekete piros hajú fiú: Armin, fekete lila hajú fiú: Alexy, fekete kék hajú lány: Lexie, fekete narancs hajú lány: Valencia)
És persze én és Castiel:
 - Fogadjunk, hogy nem mered elkiabálni magad hogy: Justin Bieber az expasim! - súgtam Valenciának
 - Mibe fogadunk? - súgta vissza a fekete hajú lány
 - Meghívlak holnap ebédre a kedvenc éttermedbe. Ha te nyersz. Ha meg én, akkor te viszel ebédelni engem - válaszoltam
 - Készítheted a pénztárcád! - mondta a fekete hajú lány
Fel sétált a színpadra. Onnan kacsintott egyet Kentinre, majd hatalmas mosoly kíséretében elüvöltötte magát:
 - JUSTIN BIEBER A VOLT FIÚM!
Erre irigykedő moraj futott végig a tömegben álló lányok egy részén.
Egy fiú be is szólt Ciának:
 - Milyen egy buzival csókolózni?
Persze, a magabiztos Valencia nem hagyta szó nélkül.
 - Ezt én is kérdezhetném tőled!
A lány diadalmasan lesétált hozzánk.
 - Én megmondtam hogy megmerem csinálni - jelentette ki büszkén
Elkezdődött a banda verseny, de néhányan csak úgy, felmentek karaokézni a színpadra.
 - Menyél már fel te is! - bökött oldalba Lexie
 - Hülye leszek! - böktem vissza
 - Pedig jó hangod van! - mondta Jamie
 - Nekem? - csodálkoztam
 - Igen, neked - válaszolt Lysanna
 - Én ugyan fel nem megyek arra a színpadra! - csökönyösködtem
 - Biztos? - szólat meg a hátam mögött egy hang
 - Biztos! - fordultam meg, Castiel állta mögöttem
 - Akkor sem - húzott magához - ha kapsz két puszit?
Most egy "ennél nem tudsz jobbat ajánlani?" nézéssel válaszoltam.
 - Csak a pasid kedvérért! - lépett mellénk Crish
Sóhajtottam egyet, és a színpad felé vettem az irányt.
 - De még jöttök nekem! - kiabáltam vissza
Beállítottam a mikorofont, és vettem egy nagy levegőt. A fejemben végig pörgettem az összes álatalam ismert zeneszámot, és a 2ne1-től az I am a best-nél döntöttem.
Mikor végeztem, mindenki tapsolt.
Ennyire jó lettem volna?
 - Ügyes voltál, húgi! - gratulált az ikrem
 - De csak 5 perccel vagy idősebb! - mondtam
 - Az is valami! -mosolygott Crish
 - Nagyon ügyes voltál! - ölelt meg Lexie
 - Most az egyszer én is igazat a lány ikremnek! - veregette meg a vállam Cia
 - Rettentő jó hangod van! - gratulált Janice is
 - Ennyire jó voltam? - csodálkoztam
 - Még jobb is mint gondolod! - ölelt át hátulról Castiel
 - Igen sokkal jobb... - szólalt meg egy rég nem hallott hang mögöttem.
Megfordultam és ott állt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése