2014. április 7., hétfő

Tisztázatlan gondolatok

A lépteimet meggyorsítottam hogy előbb érjek a lány mosdóba, mint hogy az engem követő személy utánam jöjjön.
De nem volt szerencsém.
Már mint, nem ért utol. Csak hát annyira figyeltem arra hogy siessek, hogy...hát...szó szerint fejjel neki rohantam a falnak. Ráadásul még az orrom vére is eleredt.
 - Jaj, Istenem! Cammie, jól vagy? - rohant hozzám Rosa - Nem gondoltam volna, hogy ez lesz ha utánad jövök!
Mondhatom kicsit csalódott voltam. Azt hittem Castiel jött utánam.
 - Van zsepid? - kérdeztem, és az orrom elé kaptam a kezem
Rosalya előkotort egy zsebkendőt, a feszes türkiz színű farmerjának a zsebéből, és a kezembe nyomta.
A vért sikeresen fel itattam.
De mikor az orrom vére elállt, a telefonom felcsörrent.
Anya volt. Azt mondta mennyek haza.
Gyorsan elköszöntem Rosától, és elindultam haza.
Hát ezt a napot is letudtuk!

Reggel délben keltem. Kilenc nem fogadott hívás várt. Ebből 2 Valenciától, 1 Janicetől, 1 Jamietől, és 5 ismeretlen szám. És 1 SMS.

FELADÓ: Castiel Grey
CÍMZETT: Cameron Vouse
ÜZENET: Hali! Én vagyok az öt ismeretlen szám. Azt akartam kérdezni, hogy délután nem jössz el velem fagyizni?

Basszus! Ez meg honnan tudja a számomat? Na mindegy, majd kiderítem.
Lényeg a lényeg: RANDIZNI HÍVOTT!
Gyorsan, mit vegyek fel... Meg is van!
               
Lefutottam a lépcsőn, búcsút mondtam Yunának és Nicknek, és már futottam is a fagyizóig.
Ott már ott volt Castiel.
 - Hűha! - nézett rám mosolyogva a vörös fiú - Nagyon csinos vagy!
 - Köszönöm - feleltem egy kicsit elpirulva
Erre kicsit félre döntötte a fejét, és a kezem után nyúlt. én hülye, persze hogy hírtelen akkorát léptem hátra hogy kis híján megint elestem.
A fiú zavartan nézett pár percig, aztán intett, hogy kövessem.
Egy két személyes asztalhoz vezetett, a cukrászda teraszán. Az asztal fehér műanyagból készült, a székekkel együtt. A terasz padlója szürke gránit kövekkel volt kirakva. Rengeteg dísznövény nyúlt be a alacsony kerítés felett. Mesébe illő látvány volt.
 - Mit parancsoltok? - lépett mellénk unott fejjel egy velünk egy nálunk egy-két évvel idősebb pincérnő, a név táblája szerint Rudynak hívták
 - Ööö... - gondolkodtam el az étlapot pásztázva - Válassz előbb te, Castiel!
Rudy a fejét Castielre kapta. Hirtelen furcsa ábrázat töltötte be az arcát.
 - Kölyök! - hajolt a vörös fiú arca elé - Hát meg sem ismersz? Milyen öcs vagy te?
A fiú zavartan pillantott a vele szemben lévő szürke szempárba.
 - Bocsi, Rudy - mondta, és játékosan meghúzta nővére egyik narancs színű hajtincsét - Csak most másik hölgy kötötte le a figyelmem - mondta majd felém fordult - Cam, ő a nővérem Rudy.
 - Örülök hogy megismertelek - mosolyogtam rá
 - Szint úgy! - válaszolt, és megpörgette a kézében a ceruzát - Akkor, mit parancsoltok, kölyök és barátnője?
Ledermedtem. Azt mondta hogy én vagyok "kölyök" barátnője?
Gyorsan rendeltük egy-egy fagyi kelyhet.
Mikor kihozták, én fénysebességgel lapátoltam magamba a fagyit. Még el nem fogyott. Castiel egy kicsit lassabban evett, de körül belül egyszerre végeztünk.
 - Nem sétálunk? - kérdezte, és kezet nyújtott
Először nem értettem hogy miért, de aztán leesett hogy próbál udvarias lenni, és segíteni fel kelni. Így hát elfogadtam a kezét, és fel álltam.
A parkba mentünk. Én sétálás helyett futottam. A vörös kísérőm meg loholt utánam.
 - Cammie! Én sétálást mondtam! - kiabált utánam
Hátra fordítottam a fejem és úgy kiabáltam vissza.
 - Tessék? Nem hallottam! - mondtam, pedig tökéletesen hallottam minden szavának minden betűét.
Nagy hiba volt hátra fordulnom futás közben. Gondolom sejtitek mi történt. Az én nagy szerencsémmel megint eltaknyoltam a földön. De most a lábamat meg sem bírtam mozdítani.
 - Cam, jól vagy? - futott oda hozzám a vörös srác
 - Persze! Minden rendben! - mondtam kissé agresszívan - Csak gondoltam szaltózok egyet futás közben! Csak a szaltó közepén nekem feküdni volt kedvem, ezért vágtam földhöz magam! Mért? Mit gondoltál?!
Nem is vette figyelembe a szarkasztikus megjegyzésem. Fel emelt, és vinni kezdett haza felé.
Vasárnap reggel volt. Szerencsénkre az utca kihalt. Sehol egy lélek.
 - Mi...mit csinálsz? - kérdeztem fülig pirulva, erősen kapaszkodtam a nyakába, hogy ne essek le
 - Haza viszlek - válaszolta egyszerűen, mintha minden napi dolog lenne.
Ha bár ha így haladok, tényleg minden napi dolog lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése